ძრავების მწარმოებელმა ბრიტანულმა კომპანია Saietta Group-მა ბორბლებზე მიბმული ელექტროძრავის ძრავის ტექნოლოგია წარმოადგინა. მისი სახელია AFT 140 და პროტოტიპად სკეიტბორდის არქიტექტურას იყენებს.
ძრავები ღერძული ნაკადის ორიენტაციას იყენებენ, ისეთს, როგორიც McLaren Artura-ს აქვს. კონსტრუქცია ძრავს ფართო, ბრტყელ ფორმას აძლევს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ის თითქმის მთლიანად შეუძლია მოექცეს მანანის ბორბლებს შიგნით. ოთხბორბლიანი წამყვანი სისტემა ძრავისა და მუხრუჭების სისტემას ასრულებს და ძრავები სკეიტბორდივით დააქვს.
ამჟამინდელი ელექტრომობილები რადიალური ნაკადის ძრავებს იყენებენ, რომელსაც საკუთარი უპირატესობები აქვს, მაგრამ ბორბალში არც ისე ადვილად ჯდება. Saietta-ს გამოგონება კი უბადლოდ ბრტყელი ძირია პლატფორმაში მინიმალური ჩარევით.
„ძალური აგრეგატი მთლიანად ბორბლებზეა გადატანილი. მაქსიმუმამდე იზრდება შასს ზემოთ სივრცე მანქანის ისეთი ძირითადი მიზნებისთვის გამოსაყენებლად, როგორიც არის ხალხის გადაყვანა ან ტვირთების გადაზიდვა“, — წერს კომპანია Saietta.
კომპანიის განცხადებით, ძრავები დაბალ ვოლტაჟზე მუშაობს, რათა უსაფრთხო და ბრწყინვალე იყოს და ძირითადად განკუთვნილია ქალაქის დაბალსიჩქარიანი მანქანებისთვის, ავტონომიური კონტეინერებისთვის და ა. შ.
Saietta ნამდვილად არ არის პირველი კომპანია, რომელმაც ბორბლებზე მიბმული ძრავის კონცეპტი შექმნა. ასეთივე კონფიგურაციას იყენებს Lordstown Motors-ის მომავალი პიკაპი Endurance-ი.
თუმცა, Saietta საკუთარი მანქანის გამოშვებას არ გეგმავს და სურს, რომ ტექნოლოგია სხვა ავტომწარმოებლებზე გაყიდოს ელექტრომობილებში გამოსაყენებლად.